16 października 2011

Najwięksi fani OutKast w Polsce #1 - Wprowadzenie

Pewną frazę traktuję już chyba jak życiowe motto, gdyż właśnie niechcący przyłapałem się na jej nadużywaniu. Jestem mianowicie największym fanatykiem na świecie dwóch zespołów, a przynajmniej u siebie w mieście. Jednym z nich jest OutKast - dwoje niszczycieli z Atlanty.


Równolegle z ogarnianiem cyklu The Rep Grows Bigga, zapadł w mojej głowie niecny plan. Zastanawiam się czasami, czy nie przeprofilować miejsca, w którym właśnie się znajdujesz, ale zostawiam owe rozmyślania na inny dzień. Dzisiaj śpieszę oznajmić, że jesteś świadkiem premiery kolejnego cyklu, który ma na celu spopularyzowanie muzyki OutKast, lecz zupełnie od innej strony niż dotychczas podobne zabiegi. Nie będzie wątków popularno-naukowych, ani przeróżnych wycinków prasowych, plakatów. Bohaterami cyklu są… fani. Najwięksi fani.

W chwili podjęcia decyzji o konsekwentnej realizacji działań, nie spodziewałem się trudności, ewentualnie niewielkiej. Bowiem wydała polska ziemia na świat kogoś, kto nie słyszał nigdy Hey Ya? Teoretycznie niezbyt, lecz największych fanów jednak trudno wyłapać w gąszczu. Dlatego jeżeli gdzieś w wywiadzie z jakimiś piosenkarzami, kucharzami czy koszykarzami, usłyszałeś słowa kluczowe w postaci OutKast, Andre 3000, Big Boi lub Mr. DJ, nie zwlekaj. Jeśli zaś również jesteś obłędnym fanatykiem na moje podobieństwo lub po prostu chciałbyś porozmawiać o ich twórczości lub plotkach na ich temat, napisz tylko. Ja swoje wyłapałem. Panie i Panowie, gotowi do startu?

Przeczytaj Najwięksi fani OutKast w Polsce #2 - Andrzej Cała 
Przeczytaj Najwięksi fani OutKast w Polsce #3 - Dawid Bartkowski 
Przeczytaj Najwięksi fani OutKast w Polsce #4 - Karolina T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rzuć okiem na najpopularniejsze wpisy...

...jeśli jeszcze nie widziałeś pozostałych!